مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-21اقتصادي

امهال نشد!


با وجود آن که معاون گردشگری از تمدید مهلت بازپرداخت اقساط وام کرونا تا شهریورماه 1400 خبر داده بود، اما فعالان گردشگری می گویند بانک ها با انکار چنین مصوبه ای، - به اجرای آن تمکین نکرده و هر روز تاخیر در بازپرداخت را مشمول جریمه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مبلغ وام کرونا برای بخش گردشگری از 16 تا 900 میلیون تومان با نرخ سود 12 درصد و مهلت بازپرداخت، طبق آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا، از اردیبهشت ماه سال 1400 تعیین شده بود.

درحالی که برخی شعبه های بانکی آن مصوبه را تمکین نمی کردند و همچنان در انکار به سر می بردند و حساب های گیرندگان این وام را مشمول جریمه دیرکرد کرده بودند، معاون گردشگری بدون راه کاری برای حل مشکل بعضی گیرندگان وام و بانک ها، از امهال بازپرداخت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری تا پایان شهریورماه خبر داد.

فعالیت بخش گردشگری از اسفندماه سال 1398 با شیوع ویروس کرونا تقریبا تعطیل شده و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها و مراکز اقامتی و گردشگری در یک سال گذشته یا به طور کامل از مدار خدمات رسانی خارج شده اند و یا در تعطیلی موقت به سر می برند، این بخش که معتقد است در مدت زمان گذشته از حمایت درستی برای جبران خسارت ها بهره مند نبوده و شاهد اقدامات ضربتی و اصولی از سوی دولت برای حفظ این صنعت نبوده است، با نزدیک شدن سررسید پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال نشد!

امهال نشد!