مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-21سياسي

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور مشکلات را شناسایی و پیگیری می کند


دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در استان تهران گفت: این مجمع به واسطه تشکیلات خود در هر استان با همراهی تمام افرادی که دلسوز انقلاب هستند به زودی بخش مهمی از مشکلات موجود کشور را شناسایی و پیگیری خواهد کرد.

- دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در استان تهران گفت: این مجمع به واسطه تشکیلات خود در هر استان با همراهی تمام افرادی که دلسوز انقلاب هستند به زودی بخش مهمی از مشکلات موجود کشور را شناسایی و پیگیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آخوندی با اشاره به ساختار فعالیت مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در استان تهران اظهار کرد: مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران ذیل کمیته نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مطالبات و رفع مشکلات مردم توسط نخبگان استانی در همه استان ها با هدف عینیت بخشی به بیانه گام دوم انقلاب راه اندازی شده است.

دبیر مجمع مشورتی استان تهران افزود: کمیته نظارت میدانی با مشارکت و حضور ریاست مجلس، ریاست کمیسیون های تخصصی مجلس در حوزه های مرتبط و مجمع نمایندگان استانی که مشتمل بر، نمایندگان همه حوزه های انتخابی استان است، شکل گرفته است.

یک ضلع آن نهاد مجلس با حضور رییس مجلس و روسای کمیسیون های تخصصی مرتبط و مجمع نمایندگان است و ضلع دیگر وزرا و معاونین وزرایی هستند که در مسائل مرتبط با استان، وظایف و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور مشکلات را شناسایی و پیگیری می کند

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور مشکلات را شناسایی و پیگیری می کند