مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-21ورزشي

2 انتصاب جدید در جودو قم


رییس هیأت جودو استان قم در دو انتصاب جدید روسای کمیته توسعه ورزش روستایی و امور باشگاه های این هیات و همچنین رییس کمیته پیشکسوتان جودو قم را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در ادامه تغییر و تحولات جودو استان قم بعد از برگزاری مجمع انتخابات زمستان سال 1399 این هیات که به انتخاب محمدحسن سالاری قهرمان با سابقه کاتای ایران، آسیا و جهان به عنوان رییس جدید این هیات منجر شد، دو انتصاب دیگر در این هیات صورت گرفت.

ابتدا در حکمی از سوی محمدحسن سالاری رییس هیات جودو استان قم حسین فیروزی به عنوان رییس کمیته پیشکسوتان این هیات ورزشی موفق و مدال آور منصوب شد، این انتصاب در حالی صورت گرفت که فیروزی از پیشکسوتان و مربیان فعال جودو قم به شمار می رود.

همچنین رییس هیات جودو استان قم سعید معتضدی را به عنوان رییس کمیته توسعه ورزش روستایی و امور باشگاه های هیات جودو منصوب کرد، سعید معتضدی داور ملی جودو قم است و ریاست کمیته های برگزاری مسابقات و داوران هیات جودو قم را نیز در کارنامه و سوابق فعالیت های خود دارد.

در شرایطی که این روزها موج جدید شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی شده و جودو در زمره رشته های پربرخورد محدودیت های بیشتری نسبت به سایر رشته های ورزشی برای فعالیت تمرینی و مسابقه دارد، اما این رشته ورزشی در قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 انتصاب جدید در جودو قم

2 انتصاب جدید در جودو قم