مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-21پزشكي

مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند


رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و گفت: وضعیت کرونایی نهاوند نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است.

- ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و گفت: وضعیت کرونایی نهاوند نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است.

سیامک دانشور با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی نداریم و کادردرمان با فداکاری و تلاش به صورت شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی هستند.

وی ادامه داد: هشت بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می شوند و اگر بعد از چند روز شرایط آنها رو به بهبود باشد، آنها را مرخص می کنیم و در صورت نیاز به داروهایی که در بیمارستان برای درمان آنها تجویز شده است، می توانند به صورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه کردهو پس از معاینه توسط پزشک متخصص داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت تحویل بگیرند.

دانشور در ادامه از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و همچنان از تجمع، شب نشینی، مهمانی و حضور بی مورد در خیابان ها خودداری کرده و پروتکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند

مردم شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند