مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-21اقتصادي

اهدای 450 کپسول اکسیژن توسط واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی


رییس سازمان صمت استان مرکزی اظهار کرد: با مشارکت واحدهای صنعتی و معدنی مرکزی 450 کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.

- سعید جعفری کرهرودی در گفتگو با دارند به همین دلیل سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مرکزی همچون دفعات قبل اقدام به تأمین 50 کپسول اکسیژن 10 کیلوگرمی تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار داد.

وی ادامه داد: علاوه بر کپسول های اکسیژن 10 کیلوگرمی تعداد 100 کپسول اکسیژن 40 کیلوگرمی نیز خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه صنایع استان همواره به رسالت اجتماعی خود عمل کرده و مشارکت خوبی در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا داشته اند، تصریح کرد: همچنین این سازمان با یاری گرفتن از صنایع استان تعداد 250 کپسول اکسیژن 40 کیلوگرمی به صورت امانی تا زمانی که کمبود تأمین کپسول اکسیژن حل شود در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار داد.

وی ادامه داد: علاوه بر کپسول های امانی 50 کپسول 40 کیلوگرمی توسط شرکت صنایع معدنی استان خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار گرفت و با توجه به فراخوانی که سازمان و صنعت و معدن استان مرکزی به صنایع استان برای تأمین کپسول اکسیژن زده است قرار است روزهای آتی تعداد کپسول های بیشتری در اختیار دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 450 کپسول اکسیژن توسط واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی

اهدای 450 کپسول اکسیژن توسط واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی