مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-21بين الملل

تلاش رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ بر آمریکا همزمان با مذاکرات وین


یک روزنامه صهیونیستی با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، مطرح کرد که این رژیم به دنبال اعمال نفوذش بر آمریکا در مذاکرات وین است تا سطح بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران ارتقا یابد.

- یک روزنامه صهیونیستی با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، مطرح کرد که این رژیم به دنبال اعمال نفوذش بر آمریکا در مذاکرات وین است تا سطح بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران ارتقا یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، شبکخ تلویزیونی کان روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که رژیم صهیونیستی همزمان با مذاکرات دولت آمریکا در وین برای بازگشت به توافق هسته ای در حال لابی کردن با آمریکا برای اعمال فشار در راستای ارتقای نظارت بین المللی بر برنامه هسته ای ایران است.

شبکه کان همچنین گزارش داد که قدس اشغالی در حال اعمال پافشاری است که مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی در بازرسی تاسیسات هسته ای ایران اعمال قدرت عمل بیشتری داشته باشند.

این شبکه در ادامه گزارشش آورده است که این موضع رژیم صهیونیستی پس از این اتخاذ شد که مقامات آن به این نتیجه رسیدند که تغییرات چشم گیری در توافق هسته ای رخ نخواهد داد، اما به هر صورت به دنبال اصلاح مفاد توافق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ بر آمریکا همزمان با مذاکرات وین

تلاش رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ بر آمریکا همزمان با مذاکرات وین