مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-21سياسي

مردم باید به سمت انتخابات درست بروند


رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با ابراز این عقیده که رقبا امیدی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند، گفت: مردم در حوزه معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند و نمی شود نسبت به آن ها بی تفاوت بود و وظیفه هر شخصی که دل در گرو انقلاب دارد این است که تمام .

- ایسنا/لرستان رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با ابراز این عقیده که رقبا امیدی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند، گفت: مردم در حوزه معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند و نمی شود نسبت به آن ها بی تفاوت بود و وظیفه هر شخصی که دل در گرو انقلاب دارد این است که تمام تلاش خود را برای نجات کشور و دین انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان در جلسه هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم آباد که امروز یکم اردیبهشت ماه برگزار شد، با اشاره به وضعیت کنونی کشور آن را بحرانی دانست و اظهار کرد: درست است تورم، گرانی، بیکاری و .

در داخل مردم را آزرده کرده اما جمهوری اسلامی ایران همچنان در دنیا یک کشور قدرتمند است و برای اصلاح مشکلات داخلی نیز، مردم باید به سمت انتخابات درست بروند چراکه شرایط کشور دیگر مجالی برای اشتباه ندارد.

وی عنوان کرد: جامعه روحانیت مبارز به عنوان خادمین نیروهای انقلاب در شورای وحدت قدم پیش گذاشته تا با همکاری و همدلی همه احزاب، گروه ها و جریان های انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید به سمت انتخابات درست بروند

مردم باید به سمت انتخابات درست بروند