مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-21فرهنگي

تنها نمایشی که در روزهای کرونایی روی صحنه است/ لذت نواختن با اره


کارگردان نمایش «هیچ، میان ما» از اجرای این نمایش در روزهای آخر هفته با تماشاگری محدود و به صورت رایگان در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان خبر داد.

- کارگردان نمایش هیچ، میان ما از اجرای این نمایش در روزهای آخر هفته با تماشاگری محدود و به صورت رایگان در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان خبر داد.

سیاوش پاکراه نویسنده و کارگردان نمایش هیچ، میان ما درباره اجرای این اثر نمایشی به به خانه هنرمندان پیشنهاد دادم که این نمایش را تنها پنجشنبه و جمعه هر هفته، با 15 تماشاگر و به صورت رایگان به صحنه ببرم که مورد قبول واقع شد و به این ترتیب از هفته گذشته نمایش آخر هفته ها برای مخاطبانی محدود اجرا می شود.

وی درباره اجرای نمایش در تماشاخانه انتظامی توضیح داد: برای اجرای نمایش جدیدم این شجاعت را در خودم به وجود آوردم که نمایشم را در سالنی کوچک اجرا کنم چون قرار نیست همیشه سالن ما را تحت پوشش خود قرار دهد و این نام تماشاخانه باشد که به کار ما هویت می دهد.

بیشتر نمایش هایی که به صحنه برده ام در تئاترشهر یا ایرانشهر بوده است اما این بار خواستم مستقل تر از گذشته عمل کنم.

نکته دیگر نیز این است که دوستان خانه هنرمندان با ما بسیار همراه بودند و ما توانستیم 2 هفته قبل از اجرا در سالن تمرین کنیم و شرایط مناسب همراه با احترامی را برای گروه فراهم کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها نمایشی که در روزهای کرونایی روی صحنه است/ لذت نواختن با اره

تنها نمایشی که در روزهای کرونایی روی صحنه است/ لذت نواختن با اره