مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-21سياسي

ورود مدعی العموم به موضوع کمبود مرغ در کرمان/ یک نفر از اخلالگران بازار بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با توجه به مشکلات مردم این استان در زمینه تأمین مایحتاج عمومی از جمله مرغ در بازار، این دادستانی از باب رعایت حقوق مردم به این مبحث ورود کرده است.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با توجه به مشکلات مردم این استان در زمینه تأمین مایحتاج عمومی از جمله مرغ در بازار، این دادستانی از باب رعایت حقوق مردم به این مبحث ورود کرده است.

دادخدا سالاری در تشریح این مطلب اظهار کرد: با تشکیل پرونده در معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز استان تعدادی از دست اندرکاران صنعت مرغ و مسئولین اداره ذیربط استان کرمان به دادسرا احضار و یک نفر از متهمین اصلی و محوری در زمینه تهیه و توزیع مرغ با توجه به ادله و شواهد و تحقیقات میدانی به عمل آمده به اتهام اخلال در نظام تولید و توزیع مایحتاج عمومی مردم از طریق گرانفروشی؛ احتکار و ایجاد انحصار به استناد بند ب ماده 1 قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی بازداشت شد.

وی ادامه داد: در همین رابطه چندین متهم دیگر نیز به همین اتهام احضار و قانون در خصوص آنان در آینده اعمال و اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، دادستان کرمان با اشاره به احضار برخی مدیران دولتی و مسئولین ذیربط در زمینه مدیریت امر تولید و توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم به موضوع کمبود مرغ در کرمان/ یک نفر از اخلالگران بازار بازداشت شد

ورود مدعی العموم به موضوع کمبود مرغ در کرمان/ یک نفر از اخلالگران بازار بازداشت شد