مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-20اقتصادي

یزدی ها بیش از میانگین کشوری خون اهدا می کنند


مدیر کل انتقال خون استان یزد شاخص اهدای خون در این استان را همواره بالاتر از متوسط کشوری اعلام کرد و گفت: انتظار می رود با تداوم مراجعه مردم در ماه مبارک رمضان، - ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون استان یزد شاخص اهدای خون در این استان را همواره بالاتر از متوسط کشوری اعلام کرد و گفت: انتظار می رود با تداوم مراجعه مردم در ماه مبارک رمضان، فرآورده های خونی در استان طی این ایام مبارک نیز با کاهش مواجه نشود.

دکتر نقی تقوایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در توضیح این مطلب اظهار کرد: متوسط اهدای خون در استان یزد 35 در هزار است که نسبت به متوسط کشوری با آمار 25 در هزار نفر، وضعیت بهتری دارد.

وی با بیان این که استان یزد در زمینه اهدای خون در سطح کشور حائز رتبه برتر است، گفت: انتظار می رود با تداوم مراجعه مردم در ماه مبارک رمضان، فرآورده های خونی در استان با کاهش مواجه نشود.

مدیر کل انتقال خون استان، ساعت کار مراکز انتقال خون استان را شامل دو شیفت صبح و شب اعلام کرد و گفت: اهدا کنندگان می توانند صبح ها از ساعت 7:30 تا 13:30 و عصرها نیز از ساعت 17:30 تا 23 به مرکز اهدای خون مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته اهدای خون در شب های قدر تا ساعت 24 انجام خواهد شد ولی توصیه می کنیم روزه داران اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها بیش از میانگین کشوری خون اهدا می کنند

یزدی ها بیش از میانگین کشوری خون اهدا می کنند