مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-04-20اقتصادي

گردشگری آبی در گلستان رونق می گیرد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از تلاش برای اجرایی کردن گردشگری در تاسیسات آبی استان در سال 1400 خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محسن حسینی اظهار کرد: یکی از اقدامات شرکت آب منطقه ای استان در سال 1399 فراخوان گردشگری 28 نقطه از سدها و تاسیسات آبی استان بوده که ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران دارد.

وی افزود: در نهایت در پنج نقطه، سرمایه گذارانی اعلام آمادگی کرده و در حال گذراندن مراحل قانونی و اداری است که امیدوار هستیم با تسریع در روند کار در سال 1400 به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مطالعه مکان یابی احداث نیروگاه های برقابی در 100 نقطه از استان که در سال گذشته به عنوان ایده مطرح شد و دفتر فنی شرکت در حال نوشتن شرح خدمات و در نهایت گرفتن مشاور برای مطالعات این طرح است.

وی افزود: این نیروگاه ها در صورت اجرا ضمن تولید برق به میزان حدود 10 مگاوات در هر نقطه هم می توانند برق تولیدی بخشی از استان را تامین و همچنین نیاز به خطوط انتقال فشار قوی ندارند.

حسینی بیان کرد: اجرای پنل های خورشیدی بر روی مخازن سدها که هم می تواند به تامین برق استان کمک کرده و هم به لحاظ صرفه اقتصادی مفید است.

وی افزود: انتقال آب صنعت از دیگر موضوعاتی است که از سال گذشته پیگیر آن هستیم و در صدد هستیم این موارد و موضوعات توسط استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری آبی در گلستان رونق می گیرد

گردشگری آبی در گلستان رونق می گیرد