مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-20اقتصادي

تبدیل زباله به طلای سیاه، نیازنمد نگاه پیشگیرانه و آموزش است


مدیر عامل سازمان مدیریت و پسماند شهرداری قم: با یک نگاه پیشگیرانه و آموزش و اطلاع رسانی در راستای اجتناب از تولید پسماند، و کاهش هزینه های منفی زیست محیطی به زباله به عنوان طلای سیاه تحقق ببخشیم.

- ایسنا/قم مدیر عامل سازمان مدیریت و پسماند شهرداری قم: با یک نگاه پیشگیرانه و آموزش و اطلاع رسانی در راستای اجتناب از تولید پسماند، و کاهش هزینه های منفی زیست محیطی به زباله به عنوان طلای سیاه تحقق ببخشیم.

سید عبدلله میر ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته زمین پاک که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد با اشاره به دوم اردیبهشت به عنوان روز زمین پاک و مسوولیت های سازمان مدیریت پسماند در بحث حفظ و حراست منابع طبیعی به ویژه در حوزه زمین و هوا اظهارکرد: مسئولیت سازمان مدیریت پسماند، برنامه ریزی، نظارت و ساماندهی از مرحله تولید پسماند،جمع آوری، حمل و نقل، پردازش و دفن است.

وی با اشاره به مسئولیت سازمان در خصوص پسماندهای عادی که ناشی از فعالیت های مستقیم و غیر مستقیم شهروندان است بیان کرد: با توجه به تقسیم بندی قانون مدیریت پسماند این سازمان در برابر پسماندهای پزشکی، صنعتی و کشاورزی هیچگونه مسئولیت مستقیمی ندارد و مدیریت این پسماندها به عهده خود تولیدکنندگان است، اما با توجه به شرایط موجود کرونایی و افزایش پسمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل زباله به طلای سیاه، نیازنمد نگاه پیشگیرانه و آموزش است

تبدیل زباله به طلای سیاه، نیازنمد نگاه پیشگیرانه و آموزش است