مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-20سياسي

کاهش تردد روزانه و شبانه شهروندان در اردبیل / محدودیت ها تمدید می شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: از امروز و با اعمال محدودیت های بیشتر به کاهش تردد روزانه و شبانه شهروندان کمک می کنیم تا از انتشار ویروس کرونا کاسته شود.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: از امروز و با اعمال محدودیت های بیشتر به کاهش تردد روزانه و شبانه شهروندان کمک می کنیم تا از انتشار ویروس کرونا کاسته شود.

بهروز ندایی سه شنبه 31 فروردین ماه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: به صورت روزانه جلسات ستاد مقابله با کرونا تشکیل خواهد شد تا با رصد دقیق عوامل مؤثر در انتشار ویروس و اعمال محدودیت ها، به کنترل این بیماری کمک کنیم.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی به ویژه پلیس راه و پلیس راهور در کنترل ورود و خروج خودروها و همچنین جلوگیری از ترددهای غیرضرور شبانه در شهرهای مختلف استان تصریح کرد: این موضوع از امروز تشدید می شود و تردد شهروندان به صورت غیرضرور به مناطق مختلف شهر کاسته شده تا از انتشار ویروس جلوگیری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از شهروندان خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به کنترل بیماری کمک کرده و اصناف نیز با تعطیلی واحدهای صنفی تا موعد مقرر و اعلام شده به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کمکی مؤثر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد روزانه و شبانه شهروندان در اردبیل / محدودیت ها تمدید می شود

کاهش تردد روزانه و شبانه شهروندان در اردبیل / محدودیت ها تمدید می شود