مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-20سياسي

خانه های قدیمی آسیب دیده از زلزله در گناوه باید نوسازی شوند


معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خانه های قدیمی آسیب دیده از زلزله در گناوه باید نوسازی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز الله مهدیان بعدازظهر سه شنبه در بررسی خسارت های وارد شده به روستاهای زلزله زده شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم مطمئن باشند که همه روستاها خانه به خانه بررسی می شوند تا هر خانه ای که دچار مشکل شده برای تعمیر یا نوسازی آن اقدام شود.

وی تصریح کرد: پس از حادثه زلزله 29 فروردین در این منطقه، بلافاصله کارشناسان بنیاد مسکن به روستاهای حادثه دیده رفتند تا خسارت ها را ارزیابی کنند.

مهدیان اضافه کرد: امیدواریم تا روز پنج شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکارشناسی ارزیابی خانه های مناطق زلزله زده آماده شود تا بتوانیم مصوبه لازم را برای بازسازی این خانه ها به هیئت دولت تقدیم کنیم.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خانه های قدیمی که در روستاهای گناوه بر اثر زلزله آسیب دیده اند قابل تعمیر نیستند و باید نوسازی شوند.

وی افزود: اگر کسی هنگام حضور کارشناسان بنیاد مسکن در روستا نبود می تواند پس ازآن به بنیاد مسکن شهرستان گناوه مراجعه کند و گزارش خسارت منزلش را بدهد.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر کسی بخواهد در همین زمان شروع به بازسازی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های قدیمی آسیب دیده از زلزله در گناوه باید نوسازی شوند

خانه های قدیمی آسیب دیده از زلزله در گناوه باید نوسازی شوند