مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-20پزشكي

پایش 897 مسافر در مرز ماهیرود/ 14 هزار واحد صنفی خراسان جنوبی بازرسی شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بازرسی 14 هزار و 414 واحد صنفی و پایش سلامت 897 مسافر ورودی در مرز ماهیرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به قرمز بودن شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و فعالیت مشاغل گروه یک، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و آموزش به متصدیان این واحدها در قالب اجرای این طرح مورد تأکید قرار می گیرد، افزود: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراتب به دانشگاه علوم پزشکی گزارش و برابر قوانین با متخلفین برخورد می شود.

وی همچنین از پایش و کنترل مسافران ورودی در مرز ماهیرود خبر داد و گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا کنون 897 مسافر کنترل شدند که از این تعداد 23 مورد مشکوک بوده اند.

وی با بیان اینکه در همین مدت 277 تست فوری و 13 مورد تست pcr انجام شده است، افزود: خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مثبتی مبنی بر بیماری کووید 19 در این پایگاه مرزی اعلام نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون در مجموع 482 مورد اقلام بهداشتی بین مسافران در مرز توزیع شده است، افزود: ارائه آموزش ها به افراد در راستای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران ورودی در این پایانه مرزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 897 مسافر در مرز ماهیرود/ 14 هزار واحد صنفی خراسان جنوبی بازرسی شد

پایش 897 مسافر در مرز ماهیرود/ 14 هزار واحد صنفی خراسان جنوبی بازرسی شد