مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-20سياسي

روایتی کوتاه از زندگی سردار فاتح گیلانی


سردار محمدعلی حق بین باوجود جراحات بسیار که یادگار جنگ و نیز دفاع از حرم در سال های اخیر، پس از تحمل دوره ای بیماری به هم رزمان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدعلی حق بین مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه بعد از حدود بیش از 10 روز بستری در یکی از بیمارستان های گیلان، امروز براثر ابتلا به بیماری خانواده ای کشاورز و سخت کوش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان لنگرود چشم به جهان گشود، وی دارای 11 برادر و خواهر دیگر هم بود که محمدعلی هفتمین عضو این خانواده بود.

در دوران راهنمایی در سال 1358 و یک سال بعد از پیروزی انقلاب وارد پایگاه بسیج شد و در سال 1363 به عضویت سپاه پاسداران درآمد که در خاطراتش آمده که بعد از شش ماه خودش خبر نداشت که پاسدار شده است.

وی در زمان جنگ تحمیلی و اوایل سن 20 سالگی اش نیز وارد عرصه پیکار با دشمنان شد و در دوران جنگ تحمیلی در عملیات زیادی شرکت کرد و معاون وقت گردان کمیل نیز بود.

سردار حق بین بعد از جنگ نیز به پیکار دشمن شتافت و از همان روزهای نخست حضور داعش در منطقه، راهی مبارزه با داعشیان شد و شهرها و استان های زیادی در کشور قاسم سلیمانی نیز قرار گرفت.

سردار محمدعلی حق بین پیشتاز رزمندگان گیلانی در نبل و الزهرا بود که بعد از آزادسازی این دو شهر، سردار قاسم سلیمانی در مقر رزمندگان گیلانی حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی کوتاه از زندگی سردار فاتح گیلانی

روایتی کوتاه از زندگی سردار فاتح گیلانی