مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-20سياسي

نماینده مجلس: جمعیت ایران به سرعت پیر می شود


نماینده مردم تهران، جمعیت کشور را در حال پیری ارزیابی کرد و گفت: برای رفع موانع پیش رو در بحث فرزندآوری، معیشت، مسکن، درمان ناباروری، رایگان شدن زایمان و تسهیلات ازدواج مصوباتی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: زهره الهیان در نشست علنی سه شنبه در تذکر شفاهی، گفت که اخیرا هجمه هایی به شکل هدفمند علیه مجلس در فضای مجازی و رسانه ها آغاز شده و می گویند مجلس حق قانونگذاری در حوزه جمعیت را ندارد.

رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، هجمه ها علیه مجلس را بی دلیل دانست و گفت: کشور به سرعت به سمت پیری جمعیت پیش می رود در حقیقت اگر اروپا طی 100 سال این مسیر را طی کرد جمعیت ما در طول 30 سال سالمند می شود.

الهیان ادامه داد: متولی طرح جوان سازی جمعیت را وزارت بهداشت قرار داده ایم و همچنین برای شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه نظارت در نظر گرفته ایم که این موضوع هم طبق نقشه مهندسی کشور و راهبردهای کلان انجام شده است.

وی تصریح کرد: یکسری از روایت های غلط علیه این طرح در فضای مجازی ارائه می شود، مصوبات در طرح جمعیت برای رفع موانع پیش رو در بحث فرزندآوری، معیشت، مسکن، درمان ناباروری، رایگان شدن زایمان و همچنین تحصیلات آموزشی و تسهیلات ازدواج انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: جمعیت ایران به سرعت پیر می شود

نماینده مجلس: جمعیت ایران به سرعت پیر می شود