مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-20سياسي

لزوم فعالیت خیرین با محوریت مساجد در سیستان وبلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مهم است که مسجد محور قرار داشته باشد و خیران نیز با محوریت مسجد در استان فعالیت کنند و انجام چنین کاری در مسجد الزهرا(س) زاهدان می تواند جنبه الگویی برای سایر مساجد پیدا کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مهم است که مسجد محور قرار داشته باشد و خیران نیز با محوریت مسجد در استان فعالیت کنند و انجام چنین کاری در مسجد الزهرا(س) زاهدان می تواند جنبه الگویی برای سایر مساجد پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیت الله مصطفی محامی در دیدار اعضای هیئت امنای مسجد الزهرا(س) زاهدان گفت: مسجد الزهرا(س) زاهدان جزء مساجد فعال و شاخص استان است به گونه ای که فعالیت هایی جامع در آن صورت می گیرد و جایگاه شایسته ای در بین مردم دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: پرداختن به مسائل دینی، تامین نیازهای روحی و معنوی و رسیدگی به نیاز مادی مردم از جمله اقدامات مهمی است که در مسجد الزهرا(س) زاهدان به خوبی صورت گرفته است.

آیت الله محامی بیان داشت: مهم است که مسجد محور قرار داشته باشد و خیران نیز با محوریت مسجد فعالیت کنند و انجام چنین کاری در مسجد الزهرا(س) زاهدان می تواند جنبه الگویی برای سایر مساجد پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت خیرین با محوریت مساجد در سیستان وبلوچستان

لزوم فعالیت خیرین با محوریت مساجد در سیستان وبلوچستان