مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-20حوادث

از خدمتکاری که دزد درآمد تا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در آمل


در بسته خبری امروز انتظامی در مازندران، از دزدی خدمتکار از منزلی در ساری تا تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در آمل را خواهید خواند.

- باند سرقت سیم برق در بابل به دام افتاد رییس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سرقت سیم های برق فشار قوی از شبکه های توزیع برق با 28 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق شهری در بابل که موجب قطعی برق در برخی از محلات آن شهرستان شده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی فردی را به عنوان مظنون شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: در ادامه این عملیات 2 نفر دیگر از همدستان متهم و یک خریدار اموال سرقتی نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی به دام افتادند .

قیصری در ادامه، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 28 فقره سرقت سیم برق از شبکه های فشار قوی توزیع برق در شهرستان های آمل، بابل و قائم شهر اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خدمتکاری که دزد درآمد تا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در آمل

از خدمتکاری که دزد درآمد تا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در آمل