مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-20سياسي

کاهش قابل توجه بودجه فرهنگی مؤسسات قرآنی را دچار آسیب کرده است


دبیر شورای عالی قرآنی استان قزوین گفت: در سال های اخیر بودجه فرهنگی و قرآنی در کشور به شدت کاهش داشته و امروز این موضوع مؤسسات قرآنی را با آسیب های جدی رو به رو کرده است.

- مجید وفاپور در گفت و گوی با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های قرآنی استان قزوین به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه های متعدد قرآنی در پهنه استان قزوین برگزار می شد که امسال با توجه به محدودیت های کرونایی این برنامه ها عموماً تغییر رویه در روند برگزاری داشته اند.

دبیر شورای عالی قرآنی استان قزوین ادامه داد: برنامه های جز خوانی امسال بدون حضور مخاطب در مسجد امام حسن عسگری شهرک کوثر قزوین از ساعت 15 الی 16 برگزار می شود و به صورت مستقیم در سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

وی بیان کرد: در برخی دیگر از نقاط شهر قزوین ماننده امام زاده آمنه خاتون (س) و مقبره چهار انبیا مراسم تلاوت قرآن بدون حضور مردمی برپا می شود.

وفاپور اذعان کرد: برگزاری مسابقات با موضوعات قرآن، نهج البلاغه و سیره ائمه اطهار از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار می گردد.

وی مطرح کرد: یکی از برنامه های ویژه ما با همکاری صدا و سیمای مرکز استان قزوین که مشابهی در کل کشور ندارد اجرای اذان توسط نوجوانان در این شبکه است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قابل توجه بودجه فرهنگی مؤسسات قرآنی را دچار آسیب کرده است

کاهش قابل توجه بودجه فرهنگی مؤسسات قرآنی را دچار آسیب کرده است