مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-20سياسي

امام جمعه اردکان: وحدت و تقویت روحیه امید به آینده مهم ترین نیاز کشور است


امام جمعه اردکان با اشاره به شرایط ویژه و حساس کشور در آستانه انتخابات، گفت: همبستگی، وحدت و تقویت روحیه امید به آینده ضروری ترین نیاز کشور است و اگر افرادی اختلاف و ناامیدی را ترویج می کنند بدانند که در میدان دشمن بازی می کنند.

- حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که در ماه مبارک رمضان خداوند متعال آن قدر به بندگانش توجه و عنایت می کند که در طول سال و سایر ایام این توجهات وجود ندارد، اظهار کرد: در روایت نبوی آمده است که؛ مردگان در عالم برزخ غبطه چند چیز افراد زنده را می خورند و یکی از حسرت های اموات این است که دیگر فرصت درک ماه مبارک رمضان را ندارند.

وی افزود: رمضان بهار قرآن است و عظمت ماه رمضان به خاطر نزول و عظمت قرآن است نه روزه بندگان، سعی کنیم از این فرصت برای انس و آشنایی هرچه بیشتر با کلام الهی استفاده کنیم.

امام جمعه اردکان با اشاره به این که صدقه دادن و رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان تأثیر و اجر بیشتری دارد، گفت: لذا اجر و ثواب این رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه که در طول سال به خاطر شرایط بیماری درمان از مردم و بخصوص اصناف و بازاریان تشکر و قدردانی کنیم که در این شرایط سخت اقتصادی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردکان: وحدت و تقویت روحیه امید به آینده مهم ترین نیاز کشور است

امام جمعه اردکان: وحدت و تقویت روحیه امید به آینده مهم ترین نیاز کشور است