مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-20پزشكي

3500 داوطلب زنجانی واکسینه می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با آغاز  فاز 3 کارآزمایی واکسن مشترک ایران و کوبا در اواخر این هفته یا اوایل هفته آتی، 3500 زنجانی واکسینه می شوند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با آغاز  فاز 3 کارآزمایی واکسن مشترک ایران و کوبا در اواخر این هفته یا اوایل هفته آتی، 3500 زنجانی واکسینه می شوند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (31 فروردین ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به روند صعودی بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه پس از اعمال محدودیت های کرونا در موج چهارم بیماری کرونا در استان هنوز تاثیر اعمال این محدودیت ها بر روند این بیماری نمایان نشده است، بنابراین در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا پیشنهاد اعمال محدودیت های جدید کرونا یا تشدید نظارت بر اعمال محدودیت های کرونایی کنونی داده شد.

وی در رابطه با تزریق واکسن کوبایی، افزود: این واکسن در راه گذراندن مراحل آزمایش بوده و آخرین مرحله فاز 3 بالینی است که در هفت استان پیش بینی شده با حجم نمونه مشخصی به داوطلبان تزریق شود.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 3500 زنجانی در قالب طرح فاز 3 بالینی واکسن کوبایی واکسینه خواهند شد، تصریح کرد: محل مورد نظر برای انجام این کار کاملاً تجهیز شده است و امروز با توجه به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 داوطلب زنجانی واکسینه می شوند

3500 داوطلب زنجانی واکسینه می شوند