مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20سياسي

محمدیاری: دولت با هرگونه رانت واکسن شدیدا برخورد کند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: لازم است وزارت بهداشت اعتمادسازی لازم برای استفاده مردم از واکسن های ایرانی را به درستی انجام دهد و البته شرایط لازم برای استفاده همه اقشار در اسرع وقت فراهم شود و باید با هر گونه رانت در رابطه با استفاده از واکسن شدیدا برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حسن محمدیاری در نشست علنی امروز (سه شنبه 31 فروردین ماه) .

این نماینده مجلس بیان کرد: گیلان استانی کشاورزی است چرا که 38 درصد اشتغال استان و 48 درصد اقتصاد استان بر پایه کشاورزی استوار است و و 300 هزار خانوار گیلانی از این طریق امرا معاش می کنند بنابراین آسیب  شناسی و رفع معضلات این حوزه باید در اولویت قرار گیرد.

محمدیاری گفت: یکی از مهمترین چالش های کشاورزی منطقه در سال جاری بحران کم آبی است، با توجه اینکه طبق گزارش های سازمان هواشناسی 6 ماه پر بارش کشور را پشت سر گذاشته ایم و کمترین میزان بارش باران را داشتیم، باید بحران آب را پیش بینی و مدیریت کنیم، با به میدان آمدن مدیران و مسئولان در حوزه های مختلف نیرو و کشاورزی و مدیریت شهری باید شاهد کمترین خسارت به کشاورزان باشیم.

وی بیان کرد: نکته مهم دیگر، اهمیت حمایت بیمه ای از کشاورزان است به ویژه در فصل برداشت چرا که در علاوه بر بحران کم آبی با بحران بارش های شدید و ناگها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: دولت با هرگونه رانت واکسن شدیدا برخورد کند

محمدیاری: دولت با هرگونه رانت واکسن شدیدا برخورد کند