مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-20اقتصادي

تشریح اهداف دریایی و بندری هرمزگان در سال 1400


اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به عنوان مهم ترین اداره کل سازمان بنادر در کشور که این روزها درگیر و دار یکی از بزرگ ترین پرونده های تحقیق و تفحص در کشور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا محمدی کرجی ران در رابطه با مهم ترین اهداف دریایی و بندری هرمزگان در سال 1400، اظهار داشت: جذب سرمایه گذاری بخش غیردولتی از طریق انعقاد قراردادهای کانتینری و غیرکانتینری به میزان 150 میلیارد تومان از  اهداف منطقه ویژه بندری شهیدرجایی در سال جاری است! مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: جذب سرمایه گذاری بخش غیردولتی با هدف افزایش میزان جذب سرمایه گذاری تجمیعی بخش غیردولتی در بندر شهید رجایی به میزان 59 هزار و 700 میلیارد ریال دنبال می شود.

  وی افزود: فرآیندهای پرداخت غیرحضوری هزینه های کانتینری به میزان 30 درصد با هدف توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی بندر شهیدرجایی به میزان 10 درصد تدوین می شود.

  مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، واگذاری اپراتوری خطوط لوله موقت انتقال فرآورده های نفتی در کریدور A  بندر خلیج فارس به بخش خصوصی به میزان 100 درصد از سوی اداره بندرنفتی خلیج فارس، تدوین و پیاده سازی دستورالعمل تردد وسایل نقلیه موتوری در بندر شهیدرجایی به میزان 50 درصد از اردیبهشت ماه 1400، اجرای قرارداد پایانه حمل درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اهداف دریایی و بندری هرمزگان در سال 1400

تشریح اهداف دریایی و بندری هرمزگان در سال 1400