مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-20سياسي

نخبگان، ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات را وظیفه خود بدانند


تمام نخبگان سیاسی، علمی، فرهنگی و مذهبی باید روشنگری برای مردم در جهت آگاهی دادن در مورد اهمیت حضور و همچنین انتخاب اصلح را وظیفه خود بدانند.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تمام نخبگان سیاسی، علمی، فرهنگی و مذهبی باید روشنگری برای مردم در جهت آگاهی دادن در مورد اهمیت حضور و همچنین انتخاب اصلح را وظیفه خود بدانند.

مهدی شاکران در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از دو جهت مهم است، اظهار کرد: در وهله اول حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد موجب ایجاد پشتوانه مردمی برای کلیت نظام می شود و این پیام را می دهد که مردم همچنان سرنوشت کشور برایشان مهم بوده و خود را تأثیرگذار و مسئول آینده ایران می دانند.

وی افزود: همچنین حضور مردم در انتخابات این پیام را به رصد کنندگان خارجی اوضاع ایران می دهد که آحاد ملت امیدوار به ایجاد آینده بهتر برای ایران با زعامت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

از طرف دیگر، رییس جمهوری که با رأی بالاتر و مشارکت بالای مردمی انتخاب شود، در ادامه کار دولت می تواند با قدرت و اعتماد بیشتری تصمیمات و برنامه های خود را پیاده کرده و همراهی عمومی بیشتری را در اجرای مسئولیت های دولت با خود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان، ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات را وظیفه خود بدانند

نخبگان، ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات را وظیفه خود بدانند