مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20سياسي

آیا حال گلندرود پس از سال ها خوب می شود؟


گلندرود این روزها حسابی بر سر زبان ها است، منطقه ای در جنوب شهر رویان شهرستان نور که آن را با وقوع زمین لغزش های مخرب می شناسند، موضوعی که چند روزی است پس از چندمین زمین لغزش متوالی، - از سوی خبرگزاری ایسنا بازتاب گسترده ای یافت و حالا نوبت مسئولان رسیده تا با بررسی همه جانبه، این مشکل بزرگ را برطرف کنند، مشکلی که استاندار مازندران به آن ورود کرده و اذهان عمومی در پی یافتن پرسشی برای این پاسخ هستند که "آیا دستگاه های ذیربط هر چه سریعتر نسبت به بازسازی و عملیات عمرانی گلندرود نور اقدام خواهند کرد یا خیر.

امروزه زمین لغزش ها به عنوان یک تهدید جدی برای اکوسیستم های خشکی و ساکنان آن تبدیل شده است که هر ساله خسارات مالی و جانی زیادی را به وجود می آورد.

این مخاطره طبیعی در منطقه گلندرود در طی سال های گذشته خصوصا در 18 اسفند ماه 98 که حدود 500 متر از جاده اصلی و ویلاهای منطقه را تخریب کرده بود و امسال دوباره در 24 فروردین 1400 این ماجرا تکرار شد و حال پرسش اینجاست که در طول بیش از یکسال چطور منطقه ای که اینقدر متزلزل است و سابقه درخشانی در رانش دارد اقدامی صورت نگرفته است.

پس از وقوع دوباره رانش زمین در منطقه گلندرود خبرنگار ایسنا گزارش را با عنوان چرا رانش زمین دست از سر گلندرود برنمی دارد؟ را منتشر کرد که در فضای مجازی بازتاب گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حال گلندرود پس از سال ها خوب می شود؟

آیا حال گلندرود پس از سال ها خوب می شود؟