مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20اقتصادي

باز هم وعده؛ این بار در طرح «پساب»/ چرا شهرداری سمنان به تعهداتش عمل نمی کند؟


استفاده از پساب در سمنان اولویت مهمی برای جبران کمبود آب در مرکز استان است؛ اما چرا شهرداری سمنان به تعهداتش در زمینه اجرای طرح تصفیه پساب عمل نمی کند؟ - خبرگزاری فارس- سمنان: کم آبی همواره یکی از مشکلات جدی استان سمنان بوده که تنگناهای متعددی را سبب شده و مانع اصلی توسعه صنعتی این استان محسوب می شود.

در شرایطی که اجرای طرح های انتقال آب یا سدسازی با مؤلفه های مهمی چون تخصیص اعتبارات هنگفت و زمان زیاد همراه است، استفاده از پساب در سمنان اولویت مهمی برای جبران کمبود آب در مرکز استان محسوب می شود.

شهرداری سمنان از سال ها پیش قرار بوده تا در راستای بهره گیری از پساب موجود در مرکز استان اقدام کند؛ اما چرا به تعهداتش در زمینه اجرای طرح تصفیه پساب عمل نمی کند؟ پیمانکار قبلی نتوانست؛ شهرداری هم معطل می کند ایرج حیدریان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان در همین باره می گوید: در شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان سمنان مقرر شد که راه اندازی طرح تصفیه پساب سمنان و نحوه پیشرفت کار بر اساس زمان بندی مشخص شود.

او گفت: با تغییر پیمانکار، طرح تصفیه پساب سمنان به شهرداری سمنان واگذار و قرار شد با پیشنهاد استاندار سمنان هر سه ماه یک بار، گزارشی از پیشرفت این طرح ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم وعده؛ این بار در طرح «پساب»/ چرا شهرداری سمنان به تعهداتش عمل نمی کند؟

باز هم وعده؛ این بار در طرح «پساب»/ چرا شهرداری سمنان به تعهداتش عمل نمی کند؟