مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-20بين الملل

تبریک رهبر کره شمالی به رهبر جدید حزب کمونیستی کوبا


رسانه دولتی کره شمالی روز سه شنبه اعلام کرد، کیم جونگ-اون ، رهبر کره شمالی به میگوئل دیاز-کانل ، رییس جمهوری کوبا بابت انتخابش به عنوان رییس جدید قدرتمند حزب حاکم کمونیستی این کشور تبریک گفت و وعده تقویت روابط دوجانبه را داد.

- رسانه دولتی کره شمالی روز سه شنبه اعلام کرد، "کیم جونگ-اون"، رهبر کره شمالی به "میگوئل دیاز-کانل"، رییس جمهوری کوبا بابت انتخابش به عنوان رییس جدید قدرتمند حزب حاکم کمونیستی این کشور تبریک گفت و وعده تقویت روابط دوجانبه را داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری یونهاپ به نقل از خبرگزاری مرکزی کره اعلام کرد، کیم این پیغام را روز دوشنبه، اندکی پس از جانشینی دیاز-کانل در سمت رائول کاسترو به عنوان دبیر اول حزب کمونیستی کوبا فرستاده و ضمن ابراز حمایت قاطعانه از وی، به او درود گرم دوستانه داده است.

این خبرگزاری نوشت: کیم جونگ-اون در پیغام خود تمایلش را برای توسعه بیشتر دوستی دیرینه و اتحاد و روابط همکاری رفیقانه بین دو حزب و دو کشور در مسیر تلاش برای تحقق آرمان مشترک زیر پوستر سوسیالیسم که طی نشستی در پیونگ یانگ در نوامبر 2018 با دبیر اول محترم مورد توافق قرار گرفته بود، دوباره تأیید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رهبر کره شمالی به رهبر جدید حزب کمونیستی کوبا

تبریک رهبر کره شمالی به رهبر جدید حزب کمونیستی کوبا