مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-20حوادث

شکارچی حرفه ای سابقه دار در دورود دستگیر شد


مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از دستگیری شکارچی حرفه ای سابقه دار در شهرستان دورود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن سالاروند امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری یک نفر شکارچی حرفه ای سابقه دار در شهرستان دورود که اقدام به شکار حیوانات وحشی کرده بود خبر داد.

وی گفت: با رصد اطلاعاتی و اخذ گزارش از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار گونه های جانوری توسط این متخلف زیست محیطی، بلافاصله با اخذ دستور از مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی، بازرسی از منزل این متخلف صورت گرفت.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه اظهار داشت: در این بازرسی سه عدد تاکسیدرمی قوچ و میش، دو قطعه کبک تاکسیدرمی شده، مقداری گوشت شکار، لاشه دو قطعه کبک و مقادیری فشنگ از منزل این متخلف کشف و ضبط شد.

سالاروند با اشاره به سابقه شکار غیر مجاز این فرد و محرز بودن تخلفات وی گفت: این شکارچی غیر مجاز بلافاصله با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

وی اظهار داشت: پرونده این شکارچی با سابقه پس از تنظیم صورت جلسه برای رسیدگی بیشتر به دادگستری ارجاع شد و موارد کشف شده از منزل وی تا صدور حکم قطعی به صورت امانی نزد این اداره باقی می مانند.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه با اشاره به جرایم سخت زیست محیطی و قضایی برای شکار حیوانات وحشی اظهار داشت: محیط بانان این منطقه هیچ گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی حرفه ای سابقه دار در دورود دستگیر شد

شکارچی حرفه ای سابقه دار در دورود دستگیر شد