مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-20سياسي

تشکیل 500 پرونده مفاسد اقتصادی طی سال گذشته در کردستان


رییس کل دادگستری استان کردستان تعداد پرونده های مفاسد اقتصادی اعم از رشوه، اختلاص و استفاده از اموال دولتی را طی سال گذشته در استان 500پرونده اعلام کرد.

- حجت الاسلام سید حسین حسینی امروز سه شنبه (31فروردین ماه)در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: اطلاع رسانی و بیان اقدامات و شنیدن نقطه نظرات اصحاب رسانه، آثار بسیار مطلوب و دو سویه ای برای رسانه ها و دستگاه های اجرایی دارد به طوری که هم مردم با مطلع شدن از خدمات دستگاه های اجرایی اعتماد بیشتری به دولت می کنند و هم انگیزه بیشتری برای کارکنان دستگاه های اجرایی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضایی استان، تعداد موجودی پرونده های ابتدای سال گذشته را 104هزار پرونده اعلام کرد و افزود: حدود 244هزار پرونده طی 8ماه اول سال گذشته وارد مجموعه دادگستری و شورای حل اختلاف شده که از این تعداد 237هزار مورد بررسی شده و در نهایت 111هزار پرونده مانده است که نشان از عملکرد منفی استان در بررسی پرونده ها و اضافه شدن هفت هزار پرونده دیگر به موجودی ابتدای استان بوده است.

رییس کل دادگستری استان کردستان عنوان کرد: بازدید از زندان های استان و انعکاس سیاست های قوه قضاییه طی مدیریت جدید، دقت و سرعت زیادی در بررسی پرونده های استان ایجاد کرده که این امر منجر به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 500 پرونده مفاسد اقتصادی طی سال گذشته در کردستان

تشکیل 500 پرونده مفاسد اقتصادی طی سال گذشته در کردستان