مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-20دانش

طراحی و ساخت کنترلر هوشمند قابل برنامه­ ریزی توسط پژوهشگران اردبیلی


رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از طراحی و ساخت سیستم کنترلر هوشمند قابل برنامه­ ریزی توسط فناوران مرکز رشد این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از طراحی و ساخت سیستم کنترلر هوشمند قابل برنامه­ ریزی توسط فناوران مرکز رشد این دانشگاه خبر داد.

برومند صلاحی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: این محصول توسط شرکت فناور نوین صدرا الکترونیک از واحدهای فناور مستقر در مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: در اکثر دستگاه ­های صنعتی، سیستم­ الکترونیکی اختصاصاً برای یک دستگاه و تنها برای پردازش یک فرایند طراحی می­گردد و چنانچه در سخت افزار آن سیستم الکترونیکی، خروجی­ ها و امکانات خاصی پیش بینی نشود آن سیستم برای دستگاه دیگر با کارکرد متفاوت قابل استفاده نخواهد بود، لذا سیستم الکترونیکی ساخته شده توسط شرکت فناوری نوین صدرا الکترونیک، برای کنترل یک دستگاه خاص طراحی نشده و با توجه به پیش بینی­ های انجام شده در سخت افزار و قابلیت ­های نرم افزاری آن، متناسب با نیاز هر صنعت و مشتری، قابل برنامه­ ریزی و طراحی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت کنترلر هوشمند قابل برنامه­ ریزی توسط پژوهشگران اردبیلی

طراحی و ساخت کنترلر هوشمند قابل برنامه­ ریزی توسط پژوهشگران اردبیلی