مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-20پزشكي

آزمایش های سرپایی کرونا باید حساسیت بالایی داشته باشند


مسوول ارزیابی کیفیت خارجی آزمایشگاه های تشخیص کرونا گفت: افرادی که سرپایی به مراکز خصوصی آزمایش کرونا مراجعه می کنند در اغلب موارد عوارض کرونایی ندارند و ویروس کم تری را میزبانی می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مهدی روحانی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات بیماری های نو پدید در برنامه روزنه گفت: همکاران من در آزمایشگاه ها سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند.

وی با اشاره به این که شبکه آزمایشگاهی کرونا اواخر بهمن ماه سال 98 در ایران شکل گرفت، عنوان کرد: خوشبختانه امکانات و دانش آزمایشگاهی مرتبط با بیماری کرونا در مدت زمانی کوتاه در سراسر کشور توسعه پیدا کردند.

مسئول ارزیابی کیفیت خارجی آزمایشگاه های تشخیص کرونا ادامه داد: نتیجه ی آزمایش کرونا در مناطق و افراد مختلف فرآیند زندگی مردم و مدیریت یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار می دهد، چرا که وضعیت شهرها بر اساس آمار تست های مثبت یا منفی از قرمز به سفید یا برعکس تغییر پیدا می کنند.

وی با بیان این که آزمایش های کرونا امروزه مورد مهارت آزمایی قرار می گیرند، تصریح کرد: در پروسه مهارت آزمایی، ما مراحل اخذ آزمایش و نتیجه گیری را مورد ارزیابی و رفع اشکال های احتمالی قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش های سرپایی کرونا باید حساسیت بالایی داشته باشند

آزمایش های سرپایی کرونا باید حساسیت بالایی داشته باشند