مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-20سياسي

خیلی از مشکلات تولید با یک تلفن حل می شود


فرمانده ناحیه بسیج سپاه امام حسن(ع) گفت: وقتی برای عارضه یابی در واحدهای صنعتی حضور پیدا کردیم متوجه شدیم خیلی از مشکلات آن ها با یک تلفن حل و فصل می شود.

- ایسنا/قزوین فرمانده ناحیه بسیج سپاه امام حسن(ع) گفت: وقتی برای عارضه یابی در واحدهای صنعتی حضور پیدا کردیم متوجه شدیم خیلی از مشکلات آن ها با یک تلفن حل و فصل می شود.

در قزوین نیز به صورت تخصصی مشکلات واحدهای صنعتی را در کارگروه ها پیگیری می کنیم، خیلی از مصوبات به دستگاه ها و ارگان ها بازمی گردد که آنان نسبت به این موضوع کوتاهی می کنند.

سرهنگ علیرضا حیدری در کارگروه حمایت از تولید که ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین با همکاری صنعت یاران و حقوق یاران عصر دیروز 30 فروردین تشکیل شد، اظهار کرد: بهتر است ارگان هایی که در این عرصه تخصص دارند وارد عمل شوند و دغدغه واقعی تولید داشته باشند در این صورت مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به عنوان سرباز ولایت پای کار هستیم، ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن نقطه حساسی را نشانه رفته است، دستور رییس کل دادگستری استان می تواند بسیاری از موانع تولید را در قزوین برطرف کند و اگر همه دستگاه های متولی امر با دغدغه وارد میدان عمل شوند بسیاری از موانع رفع شده و تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیلی از مشکلات تولید با یک تلفن حل می شود

خیلی از مشکلات تولید با یک تلفن حل می شود