مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-20اجتماعي

خطوط حمل و نقل عمومی تهران جوابگوی نیاز شهر نیست/ دولت به تعهدات خود عمل کند


رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما به شهروندان استفاده از حمل و نقل عمومی را توصیه می کنیم در حالی که هنوز زیرساخت های آن تکمیل نشده است و جوابگوی نیاز شهر تهران نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا صدر اعظم نوری در نطق پیش از دستور خود به مناسبت روز زمین پاک گفت: هر انسانی در درون فکر خود علاقمند است که نسل های آینده از او به نیکی یاد کنند و به نوعی به او افتخار کنند ولی واقعیت چیز دیگری است، ردپای ما بر محیط زیست تاکنون بیش از سهمی است که در این کره خاکی حقیقتاً به ما انسان ها تعلق داشته است.

میراثی که ما برای آیندگان بر جای خواهیم گذاشت گرمایش کره زمین، خشکسالی، قحطی منابع غذایی سالم، ریزگردها، آلودگی هوا و تنها فهرست نام گیاهان و جانوران منقرض شده هستند.

استفاده بی رویه از منابع طبیعی، تولید زباله، مصرف گرایی، سوخت نامناسب و انتشار گازهای گلخانه ای، خشک کردن تالاب ها، تخلیه فاضلاب و زباله به منابع آب سطحی و زیرزمینی، تبدیل کردن اراضی جنگلی و ساحلی به برج و ویلا، تغییر کاربری اراضی بدون در نظر گرفتن توان اکولوژیکی سرزمین، استفاده از مصالح ساختمانی و پوششی ناسازگار با اقلیم در شهرها و بسیاری فعالیت های مخرب دیگر عامل این مشکلات امروز ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط حمل و نقل عمومی تهران جوابگوی نیاز شهر نیست/ دولت به تعهدات خود عمل کند

خطوط حمل و نقل عمومی تهران جوابگوی نیاز شهر نیست/ دولت به تعهدات خود عمل کند