مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-20اقتصادي

تعطیل شدن چرای مرتعی دام با خشکسالی های متوالی


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در سال های قبل 90 درصد تغذیه دام ها از طریق چرای مرتعی تأمین می شده که امسال با توجه به شرایط خشکسالی، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در سال های قبل 90 درصد تغذیه دام ها از طریق چرای مرتعی تأمین می شده که امسال با توجه به شرایط خشکسالی، 100 درصد تغذیه دام ها از طریق نهاده ها خواهد بود.

محمدابراهیم ابراهیمی، امروز سه شنبه 31 فروردین با اشاره به کمبود نزول باران، فقر شدید مراتع استان و خشکسالی ها به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: کمک گرفتن از تمام ظرفیت ها و بسیج امکانات با هدف خرید و ذخیره سازی نهاده ها و افزایش تولید علوفه، از برنامه های امسال سازمان جهاد کشاورزی است.

وی تصریح کرد: متقاضیان دارای ضوابط و شرایط لازم برای تامین انواع علوفه با شرایط مشخص و قیمت تمام شده ارزان تر در استان، می توانند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه و درخواست خود را اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سازمان جهادکشاورزی استان همکاری لازم در راستای حمایت همه جانبه از این افراد را به عمل خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیل شدن چرای مرتعی دام با خشکسالی های متوالی

تعطیل شدن چرای مرتعی دام با خشکسالی های متوالی