مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-20فرهنگي

رونمایی از اعلان مستند «درهمسایگی ماه»


از پوستر مستند بلند «درهمسایگی ماه» به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، حاضر در بخش مسابقه جشنواره هات داکس 2021 رونمایی شد.

- از پوستر مستند بلند درهمسایگی ماه به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، حاضر در بخش مسابقه جشنواره هات داکس 2021 رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند در همسایگی ماه به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند، برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم مستند هات داکس و در بخش رقابتی رونمایی می شود.

این جشنواره بزرگ ترین رویداد فیلم مستند و بازار فیلم در آمریکای شمالی است و هر سال بیش از 200 فیلم در این رویداد به نمایش در می آید.

در همسایگی ماه مستندی است که سعی دارد بانگاهی عمیق در زندگی روزمره یک خانواده جنگ زده در بیمارستان حلب، به روزنه های امیدبه زندگی در ذهن یک دختر نوجوان پرستار به نام جولی بپردازد.

رضا فرهمند درباره ساخت این مستند اظهار کرده: بعد از یک ماه جستجو و پژوهش در حلب و نرسیدن به سوژه ای مناسب، با فردی به نام دکتر کریم آشنا شدیم، او دریچه ای جدید از اتفاقاتی نو را در سوریه برایمان باز کرد که سوژه فیلم با معرفی ایشان آغاز می شود و بدون هیچ تردیدی این فیلم، تولدش را مدیون حمایت ها و محبت های دکتر کریم و بهداری ایران درسوریه می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اعلان مستند «درهمسایگی ماه»

رونمایی از اعلان مستند «درهمسایگی ماه»