مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-20سياسي

برای واردات واکسن، هزینه ها و برندهای مورد تایید باید اعلام شوند


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره واردات واکسن توسط این مجموعه گفت: هزینه واکسن، نظارت بر واردات واکسن و برندهایی که مورد تایید وزارت بهداشت است شفاف سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سوی شرکت شهر سالم اظهار کرد: برای اجرای این موضوع باید مقدمات آن در شورای شهر انجام شود.

وی ادامه داد: در واقع باید به صورت طرح یا لایحه در شورای شهر مطرح و شورای شهر آن را به تصویب برساند که در آن هم ساز و کار را به ما بگویند و هم اعتبار لازم را به این موضوع تخصیص دهند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پاسخ به این سوال که این شرکت چه سازوکار و زیرساختی را برای این منظور در نظر گرفته است؟ گفت: سازوکار خاصی را برای واردات واکسن طراحی نکردیم اما اگر برای پرسنل شهرداری و بازنشستگان شهرداری لازم باشد و شورای شهر بودجه آن را مصوب و در اختیار ما بگذارد و به ستاد شهرداری اعلام کند.

در شهرداری تهران شرکت هایی هستند که می توانند در بازرگانی این مسئله کمک کنند.

چوبینه ادامه داد: از طرفی با وزارت بهداشت نیز مکاتباتی را داشته ایم، اما لازم است مفروضاتی نیز از سوی وزارت بهداشت در نظر گرفته شود.

وی افزود: وزارت بهداشت و دولت اعلام کردند، بخش خصوصی هم می تواند به واردات واکسن کرونا اقدام کند اما اینکه چگونه و با چه مکانیزمی باشد نیازمند تبیین قوانین است و باید اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای واردات واکسن، هزینه ها و برندهای مورد تایید باید اعلام شوند

برای واردات واکسن، هزینه ها و برندهای مورد تایید باید اعلام شوند