مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-20سياسي

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات مترو


مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات و سایر علاقه مندان جهت آشنایی با مزایای شرکت های دانش بنیان در 18 اردیبهشت ماه خبر داد.

- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات و سایر علاقه مندان جهت آشنایی با مزایای شرکت های دانش بنیان در 18 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز ملی نوآوری و سرمایه گذاری شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد برگزاری یک وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات و سایر علاقه مندان جهت آشنایی با مزایای شرکت های دانش بنیان و تشریح فرایندهای مرتبط با آن را دارد.

گفتنی است این وبینار آموزشی روز شنبه 18 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت 10 تا 13 با سرفصل های آموزشی؛ از جمله فرایند ارزیابی شرکت های دانش بنیان، معرفی فهرست کالاها و محصولات، معرفی معیارهای تفصیلی، معرفی برنامه های حمایتی معاونت ریاست جمهوری، معرفی برنامه حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

بر اساس مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات مترو

برگزاری وبینار آموزشی برای شرکت های سازنده قطعات مترو