مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-20سياسي

طرح تامین مسکن؛ چک سفید امضا برای تخریب طبیعت یا ساماندهی واگذاری اراضی جنگلی؟


مدیرکل دفتر استعدادیابی و بهره برداری منابع طبیعی سازمان جنگل ها ضمن اشاره به برخی ضعف ها و ارائه پیشنهاداتی برای طرح جهش تولید و تامین مسکن مجلس شورای اسلامی گفت: - مدیرکل دفتر استعدادیابی و بهره برداری منابع طبیعی سازمان جنگل ها ضمن اشاره به برخی ضعف ها و ارائه پیشنهاداتی برای طرح جهش تولید و تامین مسکن مجلس شورای اسلامی گفت: جنگل و اراضی جنگلی در این طرح قابلیت واگذاری ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ماده 9 طرح جهش تولید و تامین مسکن - که طی بهمن ماه سال گذشته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید - سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور موظف شد که اراضی ملی مورد نیاز تامین مسکن و خدمات عمومی پشتیبان واقع در محدوده و حریم شهرها و اراضی مورد نیاز وزارت راه و شهرسازی برای طرح های مصوب شهرک سازی در خارج از حریم شهرها را حداکثر ظرف مدت دو ماه بعد از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون به وزارت راه و شهرسازی تحویل بدهد.

این قانون اعتراض محیط زیستی ها و برخی افراد دیگر را به دنبال داشت چراکه بیم تخریب هرچه بیشتر طبیعت در پس تصویب این ماده وجود دارد.

پیش از این عباس آخوندی - وزیر اسبق راه و شهرسازی - در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده بود، ضمن اشاره به تخریب 88 هزار هکتار از اراضی ملی بین سال های 1352 تا 1392 اظهار کرده بود که چنین مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین مسکن؛ چک سفید امضا برای تخریب طبیعت یا ساماندهی واگذاری اراضی جنگلی؟

طرح تامین مسکن؛ چک سفید امضا برای تخریب طبیعت یا ساماندهی واگذاری اراضی جنگلی؟