مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-20سياسي

تذکر سخنگوی شورای شهر به حناچی بخاطر محدودیت انتشار اخبار صحن شورا در همشهری


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تذکری به شهردار تهران گفت: شهردار تهران نمی تواند و نباید مخل جریان آزاد اطلاعات شود و اگر کاستی، قصور و تقصیری در تحقق اداره مردم در اجرا بوده است، - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تذکری به شهردار تهران گفت: شهردار تهران نمی تواند و نباید مخل جریان آزاد اطلاعات شود و اگر کاستی، قصور و تقصیری در تحقق اداره مردم در اجرا بوده است، توضیح دهند نه اینکه در رساندن صدای نمایندگان مردم به مردم اخلال ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا در دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: اخیراً مطلع شدم که با دستور شهردار تهران با دستاویز شائبه تبلیغات انتخاباتی در انتشار مباحث صحن شورا از قبیل برخی نطق ها و تذکرها در روزنامه همشهری، محدودیت های اعمال شده است.

وی افزود: طبیعی است که آنچه شورا در ماه های پایانی در قالب نطق های انتقادی، تذکر و پیگیری مطرح خواهد کرد، به این منظور است که نتیجه اقدامات، تلاش ها و تغییر رویه ها در اداره امور شهر را بررسی و دنبال کند.

حتماً در ماه های پیش رو مباحث انتقادی در صحن شورا بیشتر می شود و آنچه طی چهار سال توسط اعضای شورا دنبال شده است با جدیت بیشتری و با ادبیات منتقدانه و دغدغه مندی های بیشتر در صحن، مطرح خواهد شد تا شاید بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر سخنگوی شورای شهر به حناچی بخاطر محدودیت انتشار اخبار صحن شورا در همشهری

تذکر سخنگوی شورای شهر به حناچی بخاطر محدودیت انتشار اخبار صحن شورا در همشهری