مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20پزشكي

آغاز واکسیناسیون کرونای بیش از 3 هزار پاکبان اصفهانی


شهردار اصفهان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری این کلانشهر برای ایمنی در برابر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیش از 3 هزار دوز واکسن به پاکبانان شهر و نیروهای عملیاتی شهرداری که در گروه های پرخطر قرار دارند، - ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری این کلانشهر برای ایمنی در برابر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیش از 3 هزار دوز واکسن به پاکبانان شهر و نیروهای عملیاتی شهرداری که در گروه های پرخطر قرار دارند، تزریق می شود.

قدرت اله نوروزی، اظهار کرد: با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و نیروهای حمل زباله و مواجهه آنان با زباله ها و پسماندهای عفونی و گروه های پرخطر، برای پیشگیری از ابتلای این قشر به بیماری کووید 19، تزریق واکسن کرونا برای این گروه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون پاکبانان شهرداری اصفهان و کارگران سازمان پسماند برای ایمنی در برابر ویروس کرونا از فردا (چهارشنبه_1 اردیبهشت) آغاز می شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: به منظور پیشگیری از تجمع افراد با توجه به شرایط کرونایی، برای انجام واکسیناسیون سه محل در مناطق مختلف شهرداری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون کرونای بیش از 3 هزار پاکبان اصفهانی

آغاز واکسیناسیون کرونای بیش از 3 هزار پاکبان اصفهانی