مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20پزشكي

راهکارهای غذایی برای تقویت سیستم ایمنی روزه داران


یک متخصص تغذیه با اشاره به قرارگیری ماه رمضان امسال در دوران اوج شیوع کرونا، گفت: در این شرایط سیستم ایمنی بدن افراد باید با مصرف ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها تقویت شود تا خطر ابتلا به ویروس و بیماری در آنها کاهش یابد.

- ایسنا/اصفهان یک متخصص تغذیه با اشاره به قرارگیری ماه رمضان امسال در دوران اوج شیوع کرونا، گفت: در این شرایط سیستم ایمنی بدن افراد باید با مصرف ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها تقویت شود تا خطر ابتلا به ویروس و بیماری در آنها کاهش یابد.

سید مرتضی صفوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه ماه رمضان می تواند از نظر روحی و جسمی رهاوردهای بسیار خوبی برای انسان داشته باشد، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی است تا بعد از 11 ماه که افراد آزادانه و در هر ساعت مواد غذایی مختلف مصرف می کردند در طول یک ماه به کارخانه بدن خود که از دستگاه های متعدد و با کارایی بالا تشکیل شده فرصت بازسازی دهند، در واقع این ماه مانند تعمیر عمومی بدن و آماده کردن آن برای 11 ماه بعدی است.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان امسال در دوران اوج شیوع کرونا قرار گرفته، گفت: در این شرایط سیستم ایمنی بدن افراد باید قوی باشد تا خطر ابتلا به ویروس و بیماری در آنها کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای غذایی برای تقویت سیستم ایمنی روزه داران

راهکارهای غذایی برای تقویت سیستم ایمنی روزه داران