مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-20سياسي

هشدار محسن هاشمی در مورد خطر موج پنجم کرونا در آستانه انتخابات


محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید برنامه ریزی دقیق تری برای انتخابات انجام شود تا پیک چهارم کرونا به پیک پنجم تبدیل نشود، هشدار داد: - بدون پروتکل های ویژه، انتخابات در پیک پنجم رکورد تلفات را خواهد شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن هاشمی گفت: در این شرایط، برگزاری همزمان چهار انتخابات، پیک چهارم نوروزی را که در فرودین و اردیبهشت، رخ داده به پیک پنجم که در خرداد بدلیل انتخابات شکل می گیرد متصل کرده و شاهد بدترین شرایط وبیشترین میزان تلفات خواهیم بود بنابراین باید برنامه ریزی دقیقی برای نحوه تبلیغات و هنگام برگزاری رای گیری و پروتکل های لازم اعلام گردد و تعداد صندوق ها نیز حداقل به دوبرابر شرایط عادی افزایش یابد.

رییس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه شرایط کرونایی در کشور بسرعت به وخامت رسیده است و شرایط بستری ها حتی نسبت به پیک سال گذشته نیز افزایش یافته است و به نظر می رسد با این نحوه رعایت پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا در اردیبهشت ماه، شاهد حفظ وضعیت قرمز در بسیاری از نقاط کشور از جمله تهران خواهیم بود.

محسن هاشمی در جریان دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: در این شرایط، برگزاری همزمان چهار انتخابات، پیک چهارم نوروزی را که در فرودین و اردیبهشت، رخ داده به پیک پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار محسن هاشمی در مورد خطر موج پنجم کرونا در آستانه انتخابات

هشدار محسن هاشمی در مورد خطر موج پنجم کرونا در آستانه انتخابات