مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-20سياسي

محدودیت ها با جدیت در اردبیل اعمال می شود/ادامه منع تردد شبانه در شهرهای قرمز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از ادامه محدودیت های کرونا در اردبیل خبر داد و گفت: منع تردد شبانه در تمامی شهرهای استان با جدیت اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ساعت 10 شب تا 3 بامداد همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی محدودیت های دیگر در حوزه فعالیت اصناف گفت: محدودیت های فعالیت رسته های شغلی 2، 3 و 4 به مدت چند روز دیگر تمدید شد تا در آخر هفته جاری برای ادامه فعالیت این مشاغل در ستاد کرونای استان تصمیم جدیدی اتخاذ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: محدودیت های کرونایی در استان اردبیل صرفاً برای اصناف نیست و در این رابطه تمامی دستگاه ها و نهادها باید محدودیت های مختص خود همچون دورکاری نیروهای انسانی خود و دیگر موارد را به جد رعایت کرده و پایبند به تصمیمات ستاد کرونای استان باشند چرا که در صورت مشاهده تخلف در بحث ادارات دولتی برخورد لازم صورت می گیرد به طوری که فرد خاطی به مدت 1 ماه تا 1 سال انفصال خدمت خواهد شد.

ندایی ادامه داد: به دلیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هم اکنون در بحث آموزش در استان محدودیت های جدی داریم به طوری که طبق دستورالعمل و شیوه نامه بهداشتی آموزشگاه ها و مدارس ملزم به برگزاری کلاس های مجازی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها با جدیت در اردبیل اعمال می شود/ادامه منع تردد شبانه در شهرهای قرمز

محدودیت ها با جدیت در اردبیل اعمال می شود/ادامه منع تردد شبانه در شهرهای قرمز