مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-20اقتصادي

به هر بوته ای در خراسان جنوبی چند پلاستیک چسبیده!


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: روش مناسب برای مدیریت پسماندها و روش مناسب برای پاک نگهداشتن زمین این است که همه ما از خود شروع کنیم و سعی کنیم زباله کمتری تولید کنیم و سعی کنیم بخشی از زباله هایی را که می توان تفکیک کرد، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: روش مناسب برای مدیریت پسماندها و روش مناسب برای پاک نگهداشتن زمین این است که همه ما از خود شروع کنیم و سعی کنیم زباله کمتری تولید کنیم و سعی کنیم بخشی از زباله هایی را که می توان تفکیک کرد، داخل یک نایلون معمولی به صورت جداگانه در کنار سطل زباله بگذاریم.

حسن اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه روز جهانی زمین پاک هستیم و شعار امسال احیای زمین، افزایش بهره وری برای توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه پسماند یکی از معضلاتی است که روز به روز جامعه امروزی بیشتر دست به گریبان آن می شود، افزود: انواع مختلف پسماند شامل پسماندهای عادی، پزشکی، صنعتی، کشاورزی و ویژه هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: پسماندهای عادی مانند زباله های خانگی که در شهرها و روستاها تولید می شود و مردم در منازل و محل کار آن ها را تولید می کنند و شهرداری آن ها را جمع و دفع می کنند و پسماندهای پزشکی شامل پسماندهایی که حاوی مواد عفونی است و در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هر بوته ای در خراسان جنوبی چند پلاستیک چسبیده!

به هر بوته ای در خراسان جنوبی چند پلاستیک چسبیده!