مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-20ورزشي

خانه صنعتی ها در هتل گرم کردند!/ اعتراض شاهین به فشردگی بازی ها


هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در حالی به پایان رسید که نمایندگان کرمانشاه در خارج از خانه به دو تساوی رضایت دادند.

- "خانه صنعتی ها" در هتل گرم کردند!/ اعتراض "شاهین" به فشردگی بازی ها ایسنا/کرمانشاه هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در حالی به پایان رسید که نمایندگان کرمانشاه در خارج از خانه به دو تساوی رضایت دادند.

در گروه اول این رقابت ها، تیم خانه صنعت کرمانشاه در قرچک تهران میهمان تیم شهید ستاری این شهر بود که دیدار این دو تیم با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

تیم شاهین دیگر نماینده کرمانشاه در گروه سوم این رقابت ها، در شهر ری تهران میهمان تیم سفیرگفتمان این شهر بود که این دو تیم هم به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

بازیکنانم در هتل گرم کردند! حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه پس از پایان دیدار تیمش با حریف تهرانی، در گفت و گو با ایسنا، باتاکید براینکه مساوی حق بازیکنان تمیش نبود، اظهارکرد: در این دیدار در شرایطی وارد زمین مسابقه شدیم که میزبانی خوبی را از حریف تهرانی شاهد نبودیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اینکه این دیدار در قرچک برگزار می شد، اما به دلیل اینکه این شهر فاقد هتل برای اسکان بازیکنان تیم بود، مجبور شدیم که برای اسکان به شهر ری برویم و همین دوری مسافت هم باعث شد تا نتوانیم پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صنعتی ها در هتل گرم کردند!/ اعتراض شاهین به فشردگی بازی ها

خانه صنعتی ها در هتل گرم کردند!/ اعتراض شاهین به فشردگی بازی ها