مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-20حوادث

استفاده از دانش روز لازمه ایجاد پلیس مقتدر است


فرمانده انتظامی خراسان شمالی استفاده از دانش روز را لازمه ایجاد پلیس مقتدر دانست و گفت: تمام مأموریت های پلیسی باید هوشمندانه، با ظرافت و بر اساس دانش روز انجام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید مطهری زاده صبح سه شنبه در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ناجا در بسیاری از موضوعات و چالش های اجتماعی جامعه وجود دارد و با توجه به اینکه وظیفه برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد لازم است تا تمام اقدامات خود را علمی و بر اساس پژوهش و دانش روز انجام دهد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی با تمام توان در موضوعات اجتماعی و انتظامی با دانشگاه در تعامل و همکاری است، گفت: ما امروز نیازمند استفاده از پتانسیل و ظرفیت دانشگاه ها در اجرای مأموریت های خود هستیم.

وی با اشاره به تفاوت های پلیس امروز و گذشته، افزود: امروز در سطوح مختلف پلیس، تحصیلات و دانش بسیار مطلوبی وجود دارد و سازمان نیز به این مهم به درستی توجه ویژه ای دارد.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه استفاده از دانش روز و موضوعات علمی، لازمه پلیس مقتدر است، بیان کرد: تمام مأموریت های پلیسی باید هوشمندانه، با ظرافت و بر اساس دانش روز انجام باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از دانش روز لازمه ایجاد پلیس مقتدر است

استفاده از دانش روز لازمه ایجاد پلیس مقتدر است