مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-19اقتصادي

باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید


450نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان نیازمند کمک های مالی هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس ستاد دیه آذربایجان غربی گفت: 450نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان نیازمند کمک های مالی هستند.

ابراهیم کریم زاده در گفت وگو با ایسنا افزود: 450 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان نیازمند کمک های مالی هستند که از این تعداد کمتراز 10 نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته تمامی جشن های گلریزان درماه مبارک به صورت مجازی برگزار می شود، تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 334 نفراز زندانیان جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند که از این تعداد 11مورد زن ومابقی مرد بودند.

کریم زاده اظهار کرد: جمع کل بدهی های پرداختی زندانیان آزاد شده توسط خیرین در استان، بیش ازیک میلیارد و 340میلیون ریال بود.

رییس ستاد دیه آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مبلغ گذشت شاکیان طی سال گذشته 438 میلیارد و 751میلیون ریال بوده، اظهار کرد: همچنین مبلغ 26 میلیارد و 234میلیون ریال نیز مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده از طریق نقدینگی خانواده پرداخت شده است.

کریم زاده درخصوص بیشترین آمار ورودی محکومان مالی نیز یاد آورشد: آمار ورودی محکومان مهریه و بدهکاران مالی در جرایم غیر عمد استان بالا است که باید برای کاهش این آمار چاره ای اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید

باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید