مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 23:402021-04-19سياسي

روزه خاص الخاص


در دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان آمده است: «برای عبادت در ماه مبارک رمضان دعا کنید که خداوند توفیق عبادت را به ما بدهد، در این ماه از خداوند بخواهیم که بتوانیم روزه خاص بگیریم یعنی اعضا و جوارحمان هم روزه باشند.

- در دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان آمده است: برای عبادت در ماه مبارک رمضان دعا کنید که خداوند توفیق عبادت را به ما بدهد، در این ماه از خداوند بخواهیم که بتوانیم روزه خاص بگیریم یعنی اعضا و جوارحمان هم روزه باشند.

بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ اعنّی فیهِ علی صِیامِهِ وقیامِهِ وجَنّبنی فیهِ من هَفَواتِهِ وآثامِهِ وارْزُقْنی فیهِ ذِکْرَکَ بِدوامِهِ بتوفیقِکَ یا هادیَ المُضِلّین خدایا یاری کن مرا در این روز بر روزه گرفتن و عبادت و برکنارم دار در آن از بیهودگی و گناهان و روزیم کن در آن یادت را برای همیشه به توفیق خودت ای راهنمای گمراهان به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح اَللّهُمَّ اَعِنّی فیهِ عَلی صِیامِهِ وَقِیامِهِ می گوید: خدایا کمک کن در این ماه روزه بگیریم و شب زنده داری کنیم.

اگر خدا کمک کند، گرسنگی را نمی فهمیم.

عبادت شب و سحر، دعاهای ابوحمزه ثمالی و افتتاح را انجام می دهیم، گاهی افرادی غصه می خورند که ماه رمضان چگونه روزه بگیریم؟ خوب دعا کنید و خدا کمکتان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزه خاص الخاص

روزه خاص الخاص