مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 22:152021-04-19حوادث

رانش پی در پی محور گلندرود/ تعبیه جاده موقت


محور رویان به بلده در این شهرستان که به محور گلندرود معروف است هر از چندگاه به دلیل حوادث طبیعی از جمله برف، سیل و در این سال ها رانش مسدود و راه دسترسی اهالی بالادست به مرکز شهرستان را قطع و آنان را دچار مشکلات فراوانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، محور رویان به بلده در این شهرستان که به محور گلندرود معروف است هر از چندگاه به دلیل حوادث طبیعی از جمله برف، سیل و در این سال ها رانش مسدود و راه دسترسی اهالی بالادست به مرکز شهرستان را قطع و آنان را دچار مشکلات فراوانی می کند.

در روزهای اخیر نیز شاهد رانش زمین در منطقه اسپی او در این محور بودیم که برای ساعت ها این محور مسدود شد اما با تلاش راهداری و همکاری مردم از داخل زمین های آنان جاده موقت تعبیه و راه دسترسی اهالی بالادست به مرکز شهرستان موقتا بازگشایی شد.

  اما این رانش ها همچنان ادامه دارد و بخش ترمیمی جاده مجددا دچار خسارت شده که نیازمند تدابیر کارشناسانه فنی برای رفع مشکل است.

فرماندار شهرستان نور شرایط این محور را خاص و رانش جاده را عمیق اعلام کرد و گفت: محور گلندرود به دلیل وجود روستا های زیاد و گردشگرپذیر بودن منطقه، محوری پرتردد است و برای حل این مشکل باید اقدامات پایه ای و اساسی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش پی در پی محور گلندرود/ تعبیه جاده موقت

رانش پی در پی محور گلندرود/ تعبیه جاده موقت